Wednesday, August 17, 2011

saya dah berkenalan dengan mereka - 2

hari nih saya nak korang berkenalan dengan 3 orang rakan sekuliah saya nih.. sorry yer saya skip giliran... tahu nape??? sebab saya kesuntukan masa nak g sergah entri lama2 mereka... agak x adilkan??? x per.. saya sergah gak.. sebelum tu nak bagitau mereka ini teman sekuliah saya..pernah jadi rakan sekumpulan saya, dan mereka juga selalu gak lepak2 ngan saya... maka mereka lebih mengenali saya.. jom la berkenalan dengan mereka... :)

mY bLOg is mY LifE

aku cerita sikit yer tentang empunya blog memandangkan aku kenali dia... ok, aku pernah satu grup esaimen ngan dia beberapa kali... dan paling best, dia terperangkap masuk lakonan teater ngan aku sem lepas.. hahahha.. punya2 nak lari.. last kena gak masuk pentomen untuk maulidur rasul.. tahniah la.. hahaha.. ok, dia nih seorang yang sporting.. huhahuha sikit, bleh la wat kawan g riuh2kan tempat orang... sonok n sempoi... so kalau korang nak kenal lebih2.. g la berkenalan ngan dia sendiri di blog peribadinya.. serius.. itu benar2 blog diari.. bukan senangkan nak baca diari on9..:)


ok, aku cerita sikit.. shuhada nih sahabat sekuliah aku juga.. pernah satu kumpulan dalam esaiment gak.. dan yang paling best masa teater kanak-kanak takdir si puteri.. heheh.. dia pegang watak ibu peri/pari2 putih.. kenapa??? aku bagi dia watak tu sebab dia memang layak la.. so korang pon faham, pari2 nih lembut, baik dan cantik... sebab tu la.. korang nak kenal lebih2 g blog dia.. ada perkongsian keagamaan banyak dalam tu.. so korang tak rugi..:)

..::SuRaiya SoFia::..


cik sue ni pon sahabat sekuliah saya.. tapi saya rasa belum pernah satu kumpulan esaimen.. insyaAllah sem2 mendatang kalau di beri kesempatan kita boleh la satu grupkan??? hehheeh.. cik sue nih orangnya pendiam, kalau x kenal, tapi bila lepak ngan dia, asyik nak gelak jer.. nice orangnya... kalau nak kenal lebih2.. korang g lepak kat blog dia k.. kat blog dia pon banyak kisah2 agama n santai.. so boleh la menambah pengetahuan..kan??? g serbu...:)

KETIGA2 NIH ADALAH BLOG SAHABAT SEKULIAH SAYA YANG JOIN SEGMEN SAYA.. SANGAT2 BERTERIMA KASIH KAT DIORANG, SOKONGAN ITU AMATLAH DIHARGAI..NAK KENAL DIORANG G SERBU BLOG DIORANG K.. KALAU DALAM BLOG DAH KENAL, AKU BAGITAU, LUAR BLOG DIORANG NIH MEMANG BEST...N BAIK... KEH2.. tolong belanja makan nanti..:) ok.. jom g skodeng lebih2..:)

7 comments:

Amir Aidid said...

wahhh . nak berkenalan dengan Istana Biru juga bolehh ? *winkwink*

Nilam suhana said...

ame::: boleh..:)

Shah Blogger said...

wahhh agak bagus tu. kenalan blogger saling selalu boleh jumpa. leh berbincang sedikit sbnyk ttg blogging :D bestnya

SuRiaNa MohD RaZaLi said...

terima kasih k.nilam..insyaAllah lau ade rezki bleh duk 1 kump hehe..mesti best leh 1 kump nga k.nilam..

Abg Ijal said...

OK, salam perkenalan! Jap lagi nk gi serbu.

Rean said...

oo kawan2 ek?boleh kenal2 hehe

Unknown said...

iMBobo ni nak kenal knp eh? lain mcm je.. ni mesti ada udang disebalik mee.. hehehehe...