Wednesday, August 17, 2011

BEN ASHAARI, PENDAPAT SAYA IALAH...

Santai Bersama BEN ASHAARI

tiba2 saya tertarik nak bagi pendapat..
MENGAPA WANITA CURANG ????

mengapa yer???  saya pernah curang x??? for sure... x pernah.. hahahah.. sebab??? saya seorang yang setia... tipu jer.. saya juga pernah curang sebenarnya.. jadi pendapat saya nih adalah lebih kepada pengalaman masa silam yer... mungkin aja...:)
  • wanita curang sebab kadang2 mereka nak mencari seseorang yang lebih baik dan terbaik...
  • wanita nak sesuatu hubungan yang sempurna.. disebabkab manusia itu x sempurna, jadi lebih dari seorang itu akan menyempurnakan..kan???
  • wanita curang kerana bosan dengan seorang lelaki, bosan dengan layanan yang seperti dia tak perlu wujud.
  • wanita curang kerana lelaki sendiri sukar nak menghargai kehadirannya..
  • wanita curang kerana dendam... dulu dia dicurangi... sekarang biar dia yang curang...yang nilah selalu jadi punca utama...
  • wanita sebenarnya tak curang, tapi keadaan, situasi, dan kelakuan kekasihnya yang membuat hati dia berubah.. dan telah dikatakan curang...
  • lelaki yang tuduh dia curang... sebab wanita tu curang.. kata2 itu doa...
  • paling saya setuju adalah, saya curang kerana tahap pemikiran, saya dan dia memang tak selaras, setiap hari saya berjumpa dengan lelaki yang sangat menyentuh jiwa saya, dan setiap hari juga saya berjumpa dengan pasangan yang terpisah kerana tiada keserasian... kenapa saya curang??? satu sebab sahaja.. saya mencari seseorang yang boleh bergelar suami... kenapa??? sebab kadang2 lelaki x serius tentang hubungan rasmi.. memilih itu perlu bagi setiap insan.. buakan lelaki saja tahu membuat pilihan.. wanita juga perlu memperbanyakkan pilihan.. kan???
p/s::: jodoh di tangan Tuhan, kita cuma mampu berusaha jalan yang terbaikkan??? jika itu sudah jodoh, aku terima seadanya..:)

No comments: