Monday, August 1, 2011

kenapa aku suka 464?


huhuhu.... tu percubaan pertama aku buat... background transperant sambil merujuk pada BLOG APIT
ok, kalau korang nak wat p blog apit... bulan puasa nih mari kita isi masa dengan perkara berfaedah... sudah beramal dan beribadah.. bila ada sedikit masa lapang tu... godek2 photoshop la dari bergosip k...:)

kenapa aku suka nombor 464? 
  • sebab cantik la nombor ni... boleh wat wajah orang ---> 4 mata, 6 hidung and mulut...kan?
  • sebab genap... and tiba2 aku rasa tertarik ngan nombor nih... 
  • sebab bila mata aku pandang nombor nih... aku pon kata, wah... dah masuk 464.. terima kasih kawan2... aku harap ada manfaat la korang follow aku k...
  • sebab, malam nih aku tertarik ngan nombor tu..:)
so, si gelaran si cantik yang follow aku pada bilangan 464 adalah--->

ok... cantik x blog nih???? lawakan??? mula2 aku masuk pon dah jatuh hati... aku belum skodeng lagi entri2 beliau.. sebab aku baru first time terserempak ngan blog beliau malam 1 Ramadhan nih... jadi selamat berkenalan aku ucapkan... jadi jom la.. teman aku serbu skodeng2 blog nih.. nice!

9 comments:

iMBobo said...

Selamat menjalani ibadah puasa! poce jgn tak poce.. hehe nak melawat blog bertuah tu hehe

Khairol Ikhwan said...

hoho,, bagi salam tak cik permata??..

terkujut kang owner berkenaan.. =P

PeRmAtA bIrU said...

hahah... ikhwan... dah jerit bagi salam tadi.. huhu..:)

Khairol Ikhwan said...

oh salam bergambar.. tak aci tu =P...
hahahahahha!

kito sek kelate said...

yup!! hehe jadi kenangan la

visitme@FaTiN cOrNeR said...

slmat berpuasa!!

sy balas jejak cik permata..nice blog..

sy follow sini..

bunga said...

cantik..leh kenal..

Pink Diva™ said...

alalala..so sweet of you dear..
patut ar ramai yang skodeng blog saya,hairan aka pelik gak ..bab blog http://nilamsuhana87.blogspot.com kat referrer aku ni macam tak pernah lihat dalam list referrer..

Kan best lau dear ada link kat saya entri ni..hehehe:)

btw..thanx for this entry,and mang patut pun you are my BOTW this week..

Selamat berbuka nanti dear:)

So touched oh..:)

PeRmAtA bIrU said...

hehhe.. pink diva::: memang sengaja x link... sebab nak wat suprise.. serius betul2 suprise... :)