Saturday, July 16, 2011

tajuk apa nak letak?----> komen

ok.. memang x da tajuk sebab aku x dak idea nak updated entry... serius bagitau.. tadi banyak gila idea.. dok depan laptop habuk pon tarak... hahhaah... ada ke pembaca2 setia blog nih... aku pon x tau.. kalu ada terima kasih yer... sebab korang layan entri aku nih yang kadang2 best.. kadang x best langsung nih... terima kasih yer anda semua... adoi.. aku memang suka ucap terima kasih.... sebab apa??? sebab aku sangat pemurah dengan terima kasih... terima lah kasih dari aku k...

korang perasan x aku sekarang ngah gila sagmen.. buat la apa sagmen pon aku mesti join... hahhaha.. sebab apa??? sebab aku suka join la... bleh gitu??? aku saja nak pertaruhkan nasib join sagmen2.... memang membantu kot... aku sekarang dah boleh tersenyum melihat followers aku ramai... gak la... hahhahah.. tapi aku masih belum tersenyum bila x banyak komen yang aku dapat....huhuhu.. sagmen jer banyak komen.. yg len tu... ada la 2 3 komen.. syukur gak la... cer aku x masuk sagmen.. x la ada komen yang belas2 tuh.. hahha.. belas ja k!!! adoiii...

nak tanya nih... korang komen kat org.. pastu korang patah balik ke tengok org balas ke tak macam aku??? kadang2 pening ooo cari entri yang mana 1.. kadang2  memang aku lupa la... hahhaah... kan???? so aku pon x tengok dah... korang ada cara ke nak tau selain notification di email... email pon jarang on9 aku nih... mals la.. aku email untuk blog jer..hahhahaha.. bleh gitu???  so cer kongsi ngan aku...

mentang2 ramai yang wat tajuk komen bagai nih.. aku pon sibuk nak wat... tapi nih kuar sendiri k... x tru atau terpengaruh ngan mana2 entri memandangkan hari nih aku dah blogreading and following hampir 100 blog... ada aku komen.. ada aku malas... sebab?? sebab aku takut tersalah komen..hahhaha.. susah sebenarnya nak komen nih.. nanti salah faham plak... :) tu aku suka main kat kotak jerit tuh....

korang follow aku nih rajin2 la yer korang komen kat aku... sebab seronok betul la baca komen yang ribu riban... belas-belasan... hahhaahah... ok... aku malas bebel sorang2... :) korang layan k... huhuhu...

3 comments:

ZIPPO MILLER said...

kalo cerite Bab Komen ni mmg x abis...sebab kebanyakkanye adalah pembaca senyap...depa baca depa angguk depak calo...haha..kebanyakkannye camtu la...sebb zippo pon camtu gak hahahah...melainkan org tu selalu mai drop komen...zippo akan buat bende yg sama diBlog diorang hurm

Nilam suhana said...

kan??? huhu..sy pon sama... tp tu la kdg2 best tau dpt komen...hahaha...

tia @ Ini Kisah Tia said...

rileksss ..