Thursday, July 14, 2011

MARI-MARI PROMOTE BLOG KAW3X

JEJAKA STYLO

saya nak join segmen abg yen... jom lah korang kita join sama segmen jejaka stylo nih supaya kita pon  jadi stylo... hahahaha..... 

aku kadang2 malu tau dok join sagmen sana sini... sebab apa??? kalau kawan2 yang tak kenal nih baca x per lakan??? korang pon sama... tapi,
ada gak la kawan2 yang sangat mengenali aku baca... hahaah.. malu kot...
diorang wat blog terlebih awal kot dari aku... tapi x masuk apa2 sagmen atau contest pon...
hahahah... kot2 aku nak cari nama ke???
x la... aku join nih sebab nak bagi support kat tuan sagmen... tu tanda penghargaan aku as their fren..
lagi 1 aku sebenarnya nak gak kawan ramai.. kalau aku tau berblog nih sebenarnya best dan banyak manfaat... dari mula2 aku kenal internet aku wat blog tau.. dari aku darjah 6... ha... tahun1999...
hahahah... kan??? tapi aku x tau... tambah2 kebelakangan nih ada aja yang suka komen2 entri aku,, terima kasih kawan2... dan kepada yang selalu buat entri2 pencuci mata aku gak thanks...
aku sangat terharu tau mengenali betapa ramahnya manusia di internet... 
kita berkongsi ilmu dan nasihat... sangat seronok..

oleh itu jom lah kawan2 kita promote blog kita kaw3... hahahah.. supaya kita ada kawan yang kaw3.. dan lahirlah entri kita yang kaw3... nak tagging??? 
saya meminta izin abg yen untuk tidak tagged sapa2.. sebab ini kelemahan saya...
tapi kalau ada yang baca jom la join... kita sama 2 beruntung.. tahu apa yang untung???

Kelebihan join segmen 4 abg yen ni adalah korang semua akan abg yen follow dan review satu persatu dan paling penting abg yen akan promote korang 5x dalam sehari bermula jam 12am 15.07.2011 sehingga 11.59pm 15.07.2011...

nih abg yen kata...jom la join... hurm... baru teringat... mrcyber/gurindam 13/ little sumandak
3 ok kan abgyen..hehhehe....

15 comments:

ZWAN SABRI said...

baguslah You ni sbb support member.. cayalah! nanti zwan try terjah blog mamat stylo tuu.. ;)

MySuaraBlog: Trend Tindik Alat Kemaluan

Nilam suhana said...

zwan::: ok2 try terjah.. hahaah.. tapi blog zwan pon da cukup stylo dah...

Jejaka Stylo said...

tq sudi join...keep it up ya...selamat berblogging.

Jejaka Stylo said...

abg yen akan buat sesuatu nanti ya...nantikan kemunculan entri terbaru abg yen...ade kena mengena ngan istana biru

Jejaka Stylo said...

http://izznchaa.blogspot.com/2011/07/ulasan-terbaik-dalam-segmen-4-abg-yen.html

Unknown said...

salam...

jenguk2 peserta abg yen sambil follow...

amboi...panjangnye entry...byk idea n rajin menaip..

Unknown said...

setuju...:)..abg yen pun byk membantu blog saye jugak..:)

nazira said...

Wah.. Sama2 lah kita support menyaport antara satu sama lain k.. memang bez pun dunia blog ni.. Banyak dapat info.. hu3..

http://nazira-mypersonallife.blogspot.com/

Amyra said...

myra dtg dr blog abg yen..dh follow awk... :)

Fakhrul Izzat bin Ahmad Shukri said...

dtg melawat dri segmen abg yen ! sudi2lah berkunjung ke sini ya !

http://fakhrulizzat.blogspot.com/

aneff.marhfiz said...

Salam singgah dari Segmen Mari Promote Blog Kaw3x by Abang Yen ^^,

keep blogging and keep up a good work aite :)
jangan lupa singgah blog saya ya !

have a nice day ahead :)

Amir Aidid said...

hello there . ame singgah sini dari list Segmen Mari Mari Promote Blog Kaw3X anjuran Abang Yen kita itu . :)

jum jemput singgah blog ame pule . ;) and ohh , keep on blogging and dont stop ya .

have a nice day ahead ! :)

umi kokmie said...

hai. dtg dr segmen abg yen..
jom singgah blog lagi jom.

ninie_azriena said...

salam ziarah rakan blogger..
ninie dtg terjah dari segmen abg yen..
eppy blogging ye,, (n_n)

http://ninieazriena91.blogspot.com/2011/07/segmen-4-mari-mari-promote-blog-kaw3x.html

Fatin Amani said...

salam ziarah dari segmen abg yen... puteri follow kamu... :)