Wednesday, July 20, 2011

aku rindu dia, tapi siapa?

assalam dan apa khabar korang semua??? 

hurm... hari nih aku nak berkongsi perasaan ngan korang... aku sekarang tengah rasa rindu pada dia... pada dia yang aku tak tahu sapa... aku benar rasa cinta dan ingin memiliki dia... kadang2 aku rasa aku dekat sangat dengan dia... kadang aku rasa aku ingin melakukan sesuatu bersama dia... tapi bila aku renung kembali, ya memang benar, aku x tahu aku merindui siapa... aku tak tahu aku mengingati siapa... aku tak tau di hati ini ada siapa... korang pernah tak laluinya???

kadang2 aku rasa citer nih dongeng.. mungkin aku terlayan citer shah rukh khan.. dil to pagal hai... tapi kalau betul kenapa hampir bertahun2 aku x tonton citer shah rukh khan tu, perasaan tuh ada... sangat suam rasanya... kalau lah korang jua boleh merasainya... mungkin ada teman untuk aku berkongsi rasa... tak la aku nampak macam gila... kan??? 

setiap kali bila aku nak melelapkan mata mesti aku mengharapkan dia untuk datang pada ku... datang menghiburkan mimpi malam ku... benar, aku rindu dia walau aku tak tahu siapa... fikiran aku umpama biasa bertukar2 rasa dengan dia.. hati aku bagai bisa bertemu jiwa dengannya... dan kadang2 aku benar2 rasa dia ada... hurm... rindu ku pada siapakah ini??? hanya Dia yang tahu...:)

5 comments:

miezah said...

betul tu kak ..
senantiasa menanti kehadiran 'dia'

Zul Fattah said...

siapa kah gerangan tuan putera itu wahai tuan puteri?

adan said...

rindu bersama kekasih er...

PeRmAtA bIrU said...

miezah:::kan??? sentiasa menanti


zul:::sedang mencari2 lagi.. huhuhu

adan::: kekasih??? hahha kekasih yang belum tahu siapa... adoi..:)

Abang Stalker said...

abg pun minat shah rukh..:P style kot.

hei,rindu kt sape ni?rindu xpe,jgn angau ok.hehe ;))