Thursday, June 23, 2011

SEGMEN SIMPLE : MY WISH ...

Ceritanya bermula, AKU sedang berjalan-jalan pulang ke rumah. AKU  berjalan melalui sebatang jalan yang sunyi. AKU pun jalanlah dengan penuh keberanian yang membara. Tiba-tiba sebuah teko lama jatuh di depan AKU. AKU pun terkejut. AKU tengok tengok teko tu. Dalam takut-takut tu, AKU pun pegang teko lama tu. AKU pun terfikir, "teko apa ni? Berhabuk la".  AKU pun lap teko lama tu dan tiba-tiba asap putih pun keluar dari teko tu. AKU terduduk sambil tengok asap putih tu membentuk seorang lelaki yang tampan. "Assalamualaikum, saya adalah Jin Teko. Oleh kerana, awak telah membuang habuk pada teko saya, saya akan tunaikan satu WISH".



secara x langsung hati aku mula berdebar... "eh!tampannya jin nih! betul ke dia jin???" hati aku terdetik.. mata aku melihat jin itu tanpa berkerdip... bertuahnya aku jumpa dengan si jin tampan... mana mungkin aku akan minta benda lain melainkan ketampanan dia terus menjadi milik aku...


hurm... dalam diam aku mula membuat ayat untuk menyatakan hasarat aku itu... wah!!! best la lepas nih aku tayang jer kat blog yang puteri istana biru dah bertemu putera idaman dari teko lama... mesti meletup trafik blog aku.. sebab semua org nak tengok ketampanan kekasih hati aku itu.. kalah semua jejaka terhangat sedunia.. cewah!...


"Assalamualaikum tuan ku... apakah permintaan tuan ku yang satu itu???" tiba-tiba jin itu bertanya pada aku sambil menatap mataku dengan rapatnya sekali... debaran yang semakin kencang di dada membuatkan aku pon menjawab dengan lancarnya...


"tolong tingkatkan trafik blog saya dengan entri2 yang terbaik setiap hari!!!" upssssssss... lah apa aku minta ni??? hurm... dalam hati menjawab sengalnya aku... sekelip mata hilang lah jin itu dan dia berjanji yang permintaan aku akan ditunaikan...


sedihnya aku.. jin tampan idaman hati sudah hilang... akhirnya muncul lah blog peningkat trafik membantu trafik blog aku dengan idea2 segmen mudah dari dia... memang best.. semua segmen dia yang aku join memang dapat liputan... hehhe....terima kasih tuan segmen.. segmen mudah anda sangat membantu... walau pon dalam hati masih terkilan kehilangan jin tampan..hukhukhuk...:)

p/s::: kepada tuan segmen sorry erk...saya tukarkan "korang" kepada "AKU"...hehheh..

13 comments:

EiZaRaZiErYa said...

ahahaha....lawak je tuan puteri nie~ eheehehe...wink3 >_<

Nilam suhana said...

heheh..:) thanks mengunjung yer..

Someone said...

huhu nice wish. good luck oke !

jom usha entry ungu lak
http://unguvioletlovelifestory.blogspot.com/2011/06/segmen-simple-my-wish.html

Sang Pencinta said...

layan...

kira Brither Nasz nih ada bela jin la nih kan hahahha

best..

s u a r a h e a R t y said...

sgah dr segmen Jin Teko :)

Nasz said...

misi permata biru mencari lelaki tampan masih diteruskan..sesape berminat, sila isi borang..huhu..

jom terjah dan komen entry geng2 yang join segmen ni gak..huhu..

LIST SEGMEN SIMPLE : MY WISH ...

Zul fattah said...

haha.. puteri...

normala_ali said...

singgah sini baca... (^_^)

http://kisahkauakudankancil.blogspot.com/2011/06/segmen-simple-my-wish.html

sue perbs.. said...

tampan ek jin tu.. hehe.. singgah bce sy punye lak..

Nilam suhana said...

missunguviolet::: thanks yer..

Sang Pencinta::: hahhah..mungkin la.. adoi.. marah nasz nanti...

s u a r a h e a R t y :: ai selamat berkenalan

NasZ::: ya nasz tolong yer isi borang sekali..hahahhah

Zul Fattah::: nape zul fatah??? nak berkenalan ngn tuan puteri???

Unknown said...

salam...
hahahha...

x dapat jin yang tamapn, asalkan dapat tingkatkan traffic pun OK lah kan???

nice wish too..!!!!

layanzzzz......

Nilam suhana said...

thanks aliff...

Anonymous said...

singgah....buat la report jin hilang...eheheee