Friday, June 10, 2011

post aku 123 vs laman ilmu

heheh.. tadi aku tengok2 kat dashboard aku.. pastu aku ternampak la jumlah post aku.. hahahah.. memangla aku minat 123 kan???? sebab kita mula belajr dengan123kan? betul x??? hahahhaha.... tengok kat bawah ni:::


Followers 134 Followers
Mobile posting Email posting
ISTANA BIRU
– Hide
123 Posts, last published on Jun 10, 2011 – View Blog View Blog in New Window


Followers 1 Follower








Mobile posting Email posting
~LAMAN ILMU~
– Hide
16 Posts, last published on Apr 16, 2011 – View Blog View Blog in New Window


hahah.. rajin x aku post beberapa hari nih.. sebenarnya aku ada banyak benda nak kongsi ngan kawan2 yang sudi baca blog aku.. tapi aku sekarang ada kampung.. so cabarannya aku suka tgk tv.. sebab tu la nak update pon lembab sikit... hahaha...aku tulis sebab suka2... ok..
 kat atas tu korang tengok aku ada dua blogkan??? yang satu tu 1 jer folower.. hahah thanks sebab ada yang folo.. sebenarnya aku buat blog tu untuk letak semua penulisan2 ilmiah aku... yang mana aku buat esementlakan.. aku lekat la kat situ... kalo nak tengok jom la ke blog tu.. xnak folo pon x pa... tujuan aku wat blog tuh nak bagi perkongsian ilmu.. tapi kalo ada yang nak copy paste untuk wat esement diorang... amik la.. sebab aku tak rugi.. korang la rugi sebab mals kan??? 
ada gak orang yang dok copy paste esement dari internet..pastu hantar... kalo dia grup aku..maka aku akan maki la cukup2.. maki??? bukan maki.. marah lah.. korang tak hangin ke dapat grup member pemalas tahap cipan??? aku hangin!!! 
ok... tapi kalo korang copy kerja wat esement korang secara individual.. tu bermakna mencuri lakan??? jadi jangan mencuri.. pinjam wat idea cukup k.. hahahah....tapi bukan bagus pon esement aku tu.. cuma boleh la.. berkongsi fakta jer ... ada la tentang lakonan, pendidikan , tentang pendidikan awal kanak2... so korang boleh baca k... huhu... smile :)

No comments: