Friday, June 10, 2011

masuk mulut buaya ke aku ni?

penang boy: esok saya nak awk byr balik topup Rm13 ke no phone saya 011-1911xxxx sebelum jam 3ptg
sueana87: ok
sueana87: .
sueana87:
sueana87:
sueana87:
penang boy is typing...
penang boy: kalau tak saya rosakkan handphone awk, laptop awk, awk kena santau

memang la out of mine kan mamt nih!!! takut gak aku sbenarnya...sebab dia ugut aku macam2...stress tau x!!! dia cakap nak buat bagi aku betul2 sakit... nak hantar antivirus dan bermacam2 lagi.. aku boleh naik gila tau x? sebenarnya aku bukan x nak kawan ngn dia... tapi aku cuma pelik... ok aku x faham... kenapa lelaki yang bekerja..usia 34 tahun tapi bila aku tanya about family x mo jawab... bila aku tanya keja apa cakap keja kat kedai komputer..eja komputer pon salah... pastu aku speaking london sikit2.. haram!!! aku kena ulang balik.. huish bodoh pa jantan nih... naik geram plak aku... sakit hati tau x!!!! pastu keta tak da.. moto x da... boleh hilang akal gak aku pk.. apa kejadah jantan ni.. keja ok boleh tahan.. tapi haram x da apa pon... siut.. dah la rm 13 pon boleh jadi isu.. what da rubbish thing ha??? helo!!! kalo nak ngorat pompoan jangan wat kayu la sangat... aku pon naik menyampah gila la kat dia.. naik meluat sangt2... kira salah aku memilih kawan la nih.. kalo rasa tak nak org toloak cinta kumpul la harta.. biar sikit pon tapi ada.. hurm...


adakah aku nih mata duitan??? x la aku cuma pk masa depan aku.. sekali aku kena x kan aku nak kena lagi??? nak ke suami macam tu??? xda wawasan... orang kata nak cari biarlah yang boleh jamin masa depan... adoi.. aku rasa budak tu baru umo 20 lebih n kurang la... budak baru tengok dunia kot... sebab tu la... sakit hati aku nih tau... ntah la apa solution aku nak wat nih... aku dalam bahaya nih!!!! adoi... takut la...


p/s::: kalo Allah menetapkan dia jodoh aku... maka itulah yang aku kena terima.. dan kalo Allah tetapkan ada sesuatu yang belaku pada aku..maka itulah yang akan terjadi.. aku terima.. aku x boleh mempercayai ugutan dan memperlekehkan pegangan aku... aku kena kuat.. Allah tu lebih hebat dari semua kuasa... dan Dia lah tempat aku berlindung....hurm.. semoga Allah kuatkan pendirian aku... amin...

No comments: