Wednesday, June 15, 2011

~jangan putuskan persahabatan itu~


HOW FRIENDSHIP BREAK  ?

Both Friends Will Think The Other Is Busy  


And Will  Not Contact
  
Thinking It May Be Disturbing  As Time Passes
 
Both Will Think Let The OTher Contact
  
After That each Will Think Why I Should Contact First   ?
   
Here Your Love Will  Be Converted To Hate
 
Finally Without Contact The Memory Becomes Weak

They Forget Each Other.
 
 



-------------------------------------------------------------------------------------------
So Keep In Touch With All  .
I Don`t Want To be One Of  This Kind.

So Here I Am sharing this post
 to everyone
p/s::: kadang2 kita rasa kita ingatkan seseorg tapi malu untuk bertanya berita... kenapa malu..mungkin dia juga sama seperti kita.. jadi x salah kalo kita yang mulakan bicara..

2 comments:

Hans said...

yups
kadang2 apa yg kita fikir tu mungkin orang yang kita fikir tu fikirkan apa yang kita fikir
wah,banyak plak perkataan fikir
hehehe

Kisah Sekuntum Bunga Hitam

NasZ said...

hehe..saya ni plak, kenal ke tak, terjah je..huhu..dalam dunia maya ni lebih senang nak berkawan berbanding dunia sebenar.dunia sebenar pun kadang2 saya terjah je. huhu. last2 jadi kawan baik.hahaha...

jemput join segmen simple terbaru saya..huhu..

SEGMEN SIMPLE: KEKUATAN DAN KELEMAHAN DIRI AKU ...