Saturday, June 25, 2011

hurm~~~ lembut tapi mulut berapi...

SERIUS!!! masa aku tengah tengok cerita Menantu Cik Semah, aku nak tergelak sangat2...
ya lah watak anak cik semah yang lembut tu...
 jantan gantang berlakon watak tu.. lawakkan?
ok aku gelak bukan sebab apa...
 aku selalu sangat jumpa puak tu...
menyampah tau sebenarnya kalo baik ngan org macam tu...
anak mak memang la baguskan???
tapi mulut diorang nih macam longkang tau...
geram sangat kadang2 cakap dengan dia...
ntahla macamna...
diorang nih selalu bajet kaya...
bajet hensem.. tak pasti la hensem ke cantikkan??
losyen tu perkara yang tak boleh ditinggalkan...
maklum la lembutkan??
tapi diorang tak pondan tau...
yang paling ketara selalunya orang macamni suka kutuk perempuan...
tapi kalo laki datang ..hush!!! tak tau nak kata.. control terus perwatakan...
diorang x malu pon puji laki hensem..
hurm~~~

tapi diorang nih ada la baik juga.. sebab tak lokek untuk memberi pertolongan...
tapi x tau la dalam hati macamnakan???
sebenarnya sebagai insan kita semua punya kelemahan...
aku pon ada banyak kekurangan...
tapi sebagai manusia cubalah jadi yang terbaik kita mampu lakukan k...
kepada lelaki yang lembut.. maaf kan aku kalo korang terasa...
ini cuma luahan hati aku sepanjang mengenali lelaki seperti ini...
apapon aku puji.. walau diorang lembut
tapi semangat mereka kental..
:) peace

No comments: