Wednesday, June 29, 2011

puteri ajak... jom masuk bedroom saya!!!

hohoi!!! buat lawak sungguh... mmmm... sebenarnya tadi g layan google image jap... pastu saja la nak tgk design bilik yang lawa2... dan mata ni plak memang suka benda yang cukup2 semuanya.. simple n bersahaja... kenapa tengok design bilik??? sebab dah 2 hari tak keluar bilik dok on9 tanpa henti... jadi bilik yang kecil n semak nih la jadi tempat beristirehat... 

keluar untuk makan n berbual sikit2 ngan family... pastu masuk bilik balik bila semua orang buat hal masing2... nak layan tv plak semua pakat dok main citer indon n citer drama bengong2... tak faham la aku... hurm... tambah2 sekarang malas la nak layan drama melayu kisah cintan cintun nih... buat semak kepala... kalau nak layan pon aku layan citer CSI jer... channel AXN... channel lain macam hampeh sikit...

ok2 balik pada topik asal... bilik tdo yang aku teringin sangat2... akukan suka habiskan masa dalam bilik.. tak kira la kat mana pon.. dan bagi aku.. bilik ku dunia ku syurgaku... jadi aku pon godek2 la pak cik google kan?
dan ini lah bilik2 yang berjaya mencuri perhatian aku:::
bedroom designs for young adults. 2010 edroom designs for young
tapi aku x berminat sangat katil macam ni...
 warna plak aku suka kalo dark blue nagan hitam jer...

bedroom designs for young adults. edroom ideas for young adults
macam semakkan??? tapi nice la bilik nih...
bleh ubah2 decoration dia..
boy-bedroom photo
aku suka bilik nih... luaskan??? tapi x semak...
sebenarnya ni tuk boy.. tapi x salah kalo aku suaikan ngn girl kan???
cuma katil je aku x bape berkenan..
nih pon smart gakkan? bleh on9 atas katil..
memang aku x suka sangat dok kat meja...
sebab aku suka santai2 atas katil...
Furniture design
ni lagi satu aku suka...
x payah meja k... aku on9 n study je atas katil yang best tu
ok... apa sebenarnya ciri2 bilik yang aku suka??? 
pertama::: mestila kena ada ruang udara iaitu tingkap.
kedua::: kena ada kipas angin atau aircond... tapi aku suka kipas angin lagi...
ketiga:::ada katil, almari baju, cermin dan tempat letak alatan make up or rak...x kisah la..
keempat::: simple x semak2 ngan perabot..
kelima::: warna n hiasan bleh tukar2... tapi best bilik yang agak gelap warnanya... sebab aku nak berehat...
huhuhu... bajetkan aku nih citer tentang bilik tdo... tapi moga2 bila aku keja nanti aku da ada rumah aku bleh jaga bilik aku elok2... takut plak jadi macam tongkang pecah.... kalau lawa pon hiasan bilik x guna bila semak... ok???? 

No comments: