Sunday, June 5, 2011

~24 tahun yang mati~

tengok x tajuk tu??? tahu x apa yang mati??? istana nih la... hehhe.. jap2.. jangan takut nih bukan mayat hidup yang sedang berblog dalam kubur... tapi ni ada tuan puteri istana nih yang rasa diri dia macam mati dalam bernyawa... dah rasa macam mesin yang x berguna... adoiii... 

ntah la... apakah faktor pihak pengajian tinggi buat cuti lama2??? nak bagi orang tua dalam IPTA??? sekarang ni baru sedar.. saya sudah mencecah 24 tahun yang langsung x berguna...

kenapa ya x cari kerja??? adoii.. kerja apa yang ada kat kampung nih??? nak pergi keja kat supermarket??? ikutkan hati memang nak... tapi kena halang plak...hurm.. nak keja,nak keja,nak keja!!!!
serius bosan tau jadi 24 tau yang mati nih... nak tau x apa yang mati???
saya 24 tahun yang x ada apa2...
----24 tahun yang bosan
-------------yang belum berdikari
----24 tahun yang x ada kereta sendiri
-------------yang x ada hidup sendiri
----24 tahun yang belum berdikari
-------------yang x da pendapatan sendiri
saya 24 tahun yang lonely....
hurm... rasa macam x berguna jer... 24 tahun nih sepatutnya saya da ada kerjaya... da ada family.. da ada serba serbi.. tapi 24tahun saya lonely... kenapa erk??? 
ntah la.. mungkin Allah sedang merancang sesuatu yang lebih sempurna untuk saya... atau ini satu ujian dariNya... mungkin juga... hurm...

2 comments:

A N E F F said...

haha dok jela umah tuu .. org bagi cuti kann , hambekk je :))

PeRmAtA bIrU said...

ya la duduk rumah dan melayan kesunyian yang dah sampai tahap paraah ni...hehheheh....