Monday, May 2, 2011

TERIMA KASIH SEMUA... SELAMAT BERCUTI

dah cutikan.. maka saya akn pulang ke kampung..
aktiviti berblog pon akan kurang yer... 
tapi saya masih xtif...
hal nih sebab saya nak balik kampung..
kat kampung braodband sangat lembab...
saya kadang2 mals nak on9...
lembab tahap siput sedut yer...
hurm.. mesti saya rindu dekat bobu si blog saya nikan...
dan saya rindu pada kawan2 semua juga...
rindu sangat2... hehehh...


saya nih org yang sensitif sangat..
cepat rasa sedih untuk perpisahan..
dan pertemuan..
masa saya tengok folower saya bertambah..
ya Allah.. tak terkata gembiranya saya.. macam nak melompat rasanya...
seronok yang x dapt digambarkan...
sangat2 seronok...
TERIMA KASIH BUAT SEMUA YANG FOLLOW SAYA...
sepatutnya saya kena bagi hadiah or awardkan??? tapi maaf la..
saya budak baru belajr.. tak pandai buat semua tu..
kalo ada yang tolong bagi pendapat apa saya patut buat bagitau la yer...
sangat menghargai kalian semua...
heheh.. muah...

 JUMPA LAGI KAWAN2.. SELALU LA MELAWAT ISTANA NI YER...
TAKUT PULA NAIK SEMAK DAN LALANG.. :)
PEACE.. 

1 comment:

azrinrahim said...

xper2..nty ad mse boleh on9 lg dan blogwalking..hehe btw, happy your holidays..