Friday, May 27, 2011

PUTERI PILIHAN HATI

heheheh...apa yang nak saya ceritakan dalam entri kali ni adalah princess...bukan dalam istana ni punya puteri.. tapi puteri istana yang sgt femes dari dulu hinggalah sekarang.. jom kita tengok.. mana satu ciri2 princess yang sama dengan kita??? kalo istana ni.. saya pilih princess....

<--CINDERELLA
seorang yg periang dan berfikiran boleh..x kira apa masalah pon dia ok ajer...
rajin dan sgt praktikal
sangat mengambil berat... dan baik hati...

JASMINE-->
sangat berdikari dan boleh membuat keputusan sendiri
berani dan sering meluahkan pendapat yang bernas
sangat suka cabaran dan bijaksana

<--BELLE
setia dan sangat menyayangi ayahnya
pandai dan boleh membuat penilaian sendiri...
seorang yang imiginatif san suka membaca

SNOW WHITE-->
sangat manis, lembut dan mudah mendapat kawan
romantik
periang dan berfikiran positif

<--ARIEL
sangat suka cabaran dan mempunyai sifat ingin tahu yg tinggi
sangat degil
dia juga sangat kelakar, berani dan romantik

AURORA--->
lembut dan mudah disayangi
suka berfikir dan senang membantu
romantik dan percaya cinta sejati itu akan ada...

SAYA MEMILIH SEMUA PRINCESS NIH... TAPI SAYA SUKA SANGAT PADA AURORA....

2 comments:

rj Etika said...

princess...hehe. nama kite Raja. boleh tak nak jadik princess jugak? haha

PeRmAtA bIrU said...

boleh2.. sebab semua wanita tukan puteri... permaisuri dan macam2 lagi... heheh.. kalo ikut nama saya plak.. maksud dia istana.. so saja jer lah pura2 jadi puteri..keh3.. hai raja...