Tuesday, May 24, 2011

cinta tu meriahkan?

selalunya bila duduk sorg2 aku selalu fikirkan... seronoknya org tu... ada bf.. setiap hari bf dia call. wah...bestkan... sampai dia tertdo..baru bf dia letak telefon... seronoknya rasa.... waktu tu aku rasa cemburu... kenapa aku x der bf yang macam tu??? aku nak sangat bf yang sporting macam tu...

pastu kadang2 aku tgk ada yang balik dari dating bawa coklat, bunga.. bestnya... lagi best bila dapat teddy bear yang besar punya... hahahh.. seronokkan??? indah la dunia percintaan tu.. meriah sangat... warna warni dengan semua yang ada di sekeliling... hurm...

kenapa yer aku buat en3 nih??? sebab aku suka sangat tengok gelagat para percinta ini... tapi bukan itu yg nak aku khabarkan.. ada en3 lain nanti...yg dikhabarkn hari ni... aku teruja bila pasangan bercinta akan bersatu akhirnya... kira penulisan blog nih adalah salah satu simbol mengharapkan cinta buat ku jua akan cepat....

hurm... untuk kawan ku yang akan bertunang x lama lagi ini ucapan ku buat mereka:::
1: selamat menjalinkan ikatan yang lebih utuh.
2: bersabar yer hingga hari bahagia
3: warna warni cinta sangat indah.. jadi jangan pudarkan warna2 itu k...
4: pasangan yang bahagia itu adalah mereka yang telah mentautkan hati kepada kedua2 mereka dan terus berkasih syg dengan jujur, ikhlas dan setia.. letaklah kepercayaan yg tinggi itu kepada pasangan k...
dan ingat!!! lesen belum diluluskan k...heheh

betul org kata jadi pengapit cepat dapat jodoh tau...

p/s:: tolong curi sireh untuk aku jangan bagi orang len tau ha...


untuk kawan aku yang dah bertunang:::
1: tahniah sayang... dulu kita kembar... sekarang sorg dah laku..tinggal sorang lagi ni ja..
2: ingat yer... bila bertunang tu jangan la nak tukar2 kekasih lagi.. ikat kuat2 k hubungan itu..
3: ala kelantan penang tu x jauh la... heheh... malysia gakkan??
4: ingat yer... cinta itu dtg bila dah tba masanya... dan jgn biar ia berlalu begitu saja... 
5: lesen masih belum diluluskan!!! ada faham???

selamat yer... hurm.. org yg bertunang mestilah tudung liplap tuu...
tapi belum tangkap gambar da buka uniform sedihnya::: :(
dan seterusnya kawan aku yang baru berumah tangga:::: selamt yer... lesen dah diluluskan... semoga bahagia ke akhirnya... huhu... bahagia sangat tengok anda bahagia... tak tau la nak ucap apa selain mendoakan kebehagiaan sahaja...huhu... selamat pengantin baru...

hari bahagia my bff...huhu...
ada seorang lagi yang dah jadi new mami... hahah suka2 yang ni ucapannya... tahniah yer... warna warni cinta anda telah menghasilkan kisah hidup yang kini sempurna dengan seorang cahaya mata...
itu mami.. tapi sekarang baby dah keluar... heheheh...
baby shera comel sangat2....

4 comments:

che lan said...

kita akan dapat pasangan yang sama macam kita..jika kita baik, baik la pasangan yang akan kita dapat..dan juga sebaliknya..so, jadilah orang yang baik jika kita inginkan pasangan yang baik macam kita..(^_~)

Nilam suhana said...

ya2... thanks yer che lan... mmg Allah dah menetapkan jodoh kita bersama mereka yg selayaknya untuk kita...

Miecyber said...

Cinta ????

Taman Gantung

che lan said...

yup..exactly my dear..