Tuesday, May 31, 2011

AKU KATA TAK NAK , TAK NAK LAA !

hoye3... seronok sempat join kali nih..heheheh

rokok

saya x nak!!! kebetulan saya memang nak kongsikan satu cerita tentang rokok...

seminggu yang lalu saya berkenalan dengan sorang mamat yang kononnya boleh buat laki... ok.. saya sms ngn dia everyday..calling2 tok sah citer k...
tapi.. ada sumthing kat dia yang buat saya berhenti menyukai dia..apa???
oooo
oooo
oooo
oooo
oooooooooooo
ooooooooo
ooooo
ooo
oo
o

dia cakap kat saya
"you will look nice bila smoke sayang"
masa tu saya terdiam dan x tau nak kata apa.. lepas tu kalo dia sms saya dia ty merokok x?? perisa apa?? nanti belajr la merokok kalo bleh try satu kotak habis... dia nak bunuh saya ke???
apa yer yang dia fikirkan.. huish.. dan bermula dari saat itu.. saya sudah tidak menjawab smsnya.. mengangkat sebarang panggilan dari dia... dia pembunuh!!!

kenapa saya tak nak merokok??
1- saya ada penyakit lelah
2- saya seorang gadis melayu... 
3- merokok= bakar duit
4- kenapa nak membunuh diri??
5- ayah dan abng saya pon x merokok..x kan saya nak merokok?? 
6- makan nasi lemak sebungkus lebih murah dari rokok sebatang...

8 comments:

Haris Kaito said...

dari blog abg ben...
jom singgah blog sy...
follow lebih baik...he3...

JOM TERJAH SINI!!

|| A Lady Named .. Yantiey || said...

Salam ,

Terjah & follow dari Segmen BA

http://themptyanty.blogspot.com/2011/05/aku-kata-tak-nak-tak-nak-laa.html

FB: ALady NamedYanty

Katakan TAK NAK!

solomolo said...

merokok tak nampak cool...
merokok tak nampak hebat...



jom baca entri tentang percutian ke Bali...
http://solomolo.blogspot.com/2011/05/percutian-ke-bali-part-1.html

PeRmAtA bIrU said...

@haris kaito... weng3.. saya da folo awak la... siap masuk segmen lagi hari tu..hhehhe

@aladynamedyanty::: hheehe.. salam perkenalan

@solomolo::: merokok itu membunuh :)

adan said...

giler ar laki tu..! macam HARAM!!!

PeRmAtA bIrU said...

adan::: memangkan??? x guna tul la laki tu...

Golden Rose said...

katakan tak nak pada rokok...salam perkenalan...jemput singgah...

http://thegoldenrosereturn.blogspot.com/

PeRmAtA bIrU said...

singgah2...