Sunday, March 27, 2011

menangis!!!crying!!! AIR MATA!!! TEARS!!!


jiwa ini kosong dan sepi kala ini... meminta agar ia tabah dan ceria kembali...


sedaya upaya aku pendam segala rasa hati dan jiwa ini... segala rasa kejtuhan diri ini... segala rasa kesal diri ini... selayaknya aku sudah beri segala yang terbaik.. namun kerana sedikit kesalahan yang aku sendiri mampu mengubahnya.. diri ini di buang begitu saja... sakit hati ni... jiwa ini... bila manusia beri kita pengharapan.. maka kita akan menerima itu sebagai satu penghormatan... tapi apabila ia ditepis begitu sahaja.. maka penghormatan itu jatuh pada keaiban... dan kerana keaiban ini hati ini sakit... hati ini sangat sakit... pedih... kalo hati ini bisa mengubah waktu... aku x kan cuba terperangkap seperti ini... sakit sangat2...

air mata nih dah lama aku tahan... tahan dari menitik... tahan dari tersendu... tapi akhirnya kau tewas.. ia menitis kala aku menyampaikan rasa kecewa ini pada ibu kesayangan ku.. ia menitis kala ibu, ayah, nenek aku ingin mendengar berita gembira aku... ketika mereka ingin menyaksikan kehebatan aku... tapi aku kalah.. aku kalah dalam meneruskan apa yang mereka harapkan aku lakukan.. aku kalah kerana manusia menjatuhkan aku atas dasar salah aku yang secubit...

aku menangis bukan kerana disingkir.. tapi aku menangis kerana kecewa... kecewa org membuat aku seperti boneka... jika mereka nak... aku dicari, aku dipuji dan di tinggi2kan... bila diorg x nak aku hanyalah seperti debu yang bersepah... ada dibenci... tapi nak buang diragui... hurm... hati ini sakit... sakit dengan dugaan ini...

semoga aku kuat dan tabah hendaknya...



SAYA SANGAT SEDIH DAN TERTEKAN!!!





No comments: