Saturday, March 26, 2011

bercelaru!

serius aku runsing dengan semua pilihan yang da aku buat... aku jemu dengan segala mainan dan penderitaan hati... adakah budak baru belajar seperti aku ni perlu jadi tersangat hebat. perlu jadi tersangat bijak. jika hari ni hari pertama aku ke rumah org, maka aku akan sesat. tapi bila esok akn ke sana lagi, aku akan berhati-hati dan berjaya jumpa jalannya... tapi kenapa, kenapa pertama kali yang aku jejaki ini terus di salahertikan. terus diberi hukuman. kalau aku kata aku benci situasi ini.. maka memang benar... aku sangat benci situasi ini... kesalahan dan kesilapan kecil aku ni berjaya meletakkan aku bawah sekali di mata org... sakit hati ini... sakit sangat!!! kenapa manusia x pandai menilai? kenapa manusia meletakkan hukuman tanpa usul dan periksa... benci! aku benci!!! manusia ini baik dengan aku pa dasarnya.. tapi mereka hipokrit!!! mereka hipokrit dengan lakonan mereka.. kata mereka profesional... tapi x untuk aku.. mungkin dengan aku sahaja... kalau la aku ni x fikir masa depan aku. dah lama aku angkat kaki.. aku lari dari dunia hipokrit ni!!! benciiiiiiiiiiiiiiii!!! hari-hari aku dibebani dengan stress yang x terhingga... bukan stress yang selayaknya aku rasai.. tapi tekanan yg menyakitkan hati ini.. menyampah aku!!!

kenapa la, ada aja pompuan macam dia? benci la aku. hish! geram bergetap jantung aku ni!!! huh!!








No comments: