Sunday, February 20, 2011

(Rawang-Kajang) + (rawang- Ampang) =Mid Valley



dah lama x rasa enjoy lepak di shopping mall hingga la pada hari jumaat yang lepas..plan awalnya hanya lah nak buat observation di Ampang.. tetapi kebetulan.. kami semua turun KL pada hari tersebut...coz, Shera, Ain,Farhah n Wani pon g wat observation kat Kajang...

malam tu kami bermalm di Rawang=rumah shera ramai2... seronok juga...just rasa mcm dok umah sewa sama2 walopun semlm aja... huhu..
nak wat single ladies party??? huhu.. ok gak kami menyicah rojak+mkn ice cream....sedap...

esoknya selepas observation, dengan pujukn Aziyati n Shakilla aku pon bersetujulah untuk ke Mid Valley..
 kami bertemulah di Mid Valley... Alhamdulillah... x sesat pon aku nak ke mid... walopon macam kabur2... tapi masih bleh sampai ke sana.. cuma kami terlajak di susur kuar mid valley city... so kena la patah balik... huhu...

sesampai di mid, Shera, Ain farhana,Wani Aniyah n pa'ah Atiqah da ada kat sana... so aku ngn rombongan Aziyati, Aslinda n shakilla pon sampai.. punya la payah parking.. fulll!!! dah la dinding parking bay tu mcm gua... seram aku...tba2 nampak snow white Shera.. tanpa segan dan silu.. terus aku melawan arah sehala itu n parking di hadapan kereta Shera... peduli apa aku, asalkan ada parking lot yg kosong... 

sampai saja kat situ, kami pon naik lah ke mid.. turun G... nak makan McD... tapi b4 tuuu... g belk2 baju kat Carefour... (stall depan tuu) tunggu diorg berempat... diam2 aku ngn kila terbekenan satu baju, n beli,, kila warna oren n aku warna biru.. i like..

jumpa jer ngn diorg, kami pon pergi makn di McD...













usai makan.. kami pon jalan2 shopping... jaln punya jalan.. sampai tak larat.. tapi aku sempat lagi ngorat jam tgn n terus memilikinya... uish.. dah Rm20... mmg abis jugak duit aku nanti....

kan dah kata... round py round, kat baju2 scarlet, ada plak diskaun.. baju lawa2 plak tu.. kami ber8 pon beli la baju2 yg kami suka.. hy aku, Shera, n kila aja yg bli baju yg berbeza.. kawan2 yg lain semua sama.... huhu.. ada saiz... heheh... diam2 org len bli sepasang.. aku bli dua pasang... ish.. selamt murah... x sbr nak bergaya ngn baju baru.. dah abis Rm53..








aziyati mmg selalu mcm tu.. org dok ats..dia dok bwh..huhuhu




kill+niel=bear....he3

penat shopping.... kami masih belum mau pulang... jadi kami jaln2 cari kasut... n beg duit... satu kedai masuk, satu kedai kuar.. hingga lah akhirnya kami berkumpul di depan playground kank-kanak.... untuk menghilangkan rasa letih itu, kami duduk lah disitu selama beberapa minit...













sweet memories... n really want to keep it 4 eva....
~LOVE ~

No comments: