Wednesday, January 26, 2011

~~HATI...biarkan cinta itu pergi!!!

hurm... kalau aku boleh memutarkan kembali edaran waktu, aku ingin ia kembali seperti dulu... biar aku di dalam kesucian tanpa noda cinta manusia yang bernama jejaka.... aku jadi benci pada takdir ini... aku tau itu salah... tapi kenapa aku harus bertemu dengan mereka yang salah dan membuat aku benci kepada kebahagiaan. aku jadi takut meraih rasa bahagia, kerana aku takut ia akan terus pergi dan menghilang... memang cinta manusia itu x pernah kekal... hanya cinta Ilahi dibawa ke syurga...


biarlah!!! walau berjuta kata nista dan sumpah yang dilemparkan... aku masih kuat berdiri.. aku yakin cinta Allah pada hambanya... hanya hambaNya yang selalu leka.... Ya Rabb... kuatkanla aku dalam melalui liku hidup ini... jauhkan aku dari kembali menyintai dia.. sudah luruh segenap jantung dan rasa hati ini... bukan kerana kecurangan atau pemergian cinta, tapi kerana rasa benci pada sesama manusia disebabkan kebodohan manusia yang x pandai menghargai dan memberi penghormatan dalam cinta...


kalau aku wanita kaya... sudah lokek aku dikikis, kalo aku gadis pencinta.. sudah robek hati diguris... ummm~~~ sabarlah wahai permata...

No comments: