Wednesday, April 18, 2012

majlis anugerah cemerlang!!!

Assalammualaikum...

weweeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeet!!! happynyer.... sayer harey iney telah pon dijemput untuk ke majleys anugerah cemerlang!!!!

gedix kan???

sebenarnya swing mood sangat hari ini... stress saya belum mampu membawa watak salwa... buat pengetahuan kawan2 yang telah membaca entri sebelum ini... ya saya ada pementasan teater pada semester ini di bawah subjek minor... ni final projek saya... produksi akhir... 

dan perkara ke dua hari ini dengan swing mood tu satu perkara bodah yang telah saya lakukan adalah saya memakai baju t shirt saja ke majlis anugerah cemerlang... selalunya x ada dekan.. hari nih ada dekan plak... adoi... betul2 saya sangat x profesional kan??? itulah bila pemikiran x dapat mentafsirkan tindakan betul atau salah... majlis rasmi plak tu... 

untuk kali ke 4 nya saya naik pentas untuk anugerah dekan nih... sem 1 & 2 x ada plak majlis nih... sem 3 baru ada dan 2 sem nih baru di ambil alih oleh fakulti... x meriah sangat pon... tapi masih bersyukur...

saya nak tanya, korang kalau majlis anugerah dekan, untuk result setiap semester ke, keseluruhan???
hurm~~~

entri nih bukan nak rasa belagak ke riak ke apa ke... cuma sengaja jer nak luahkan perasaan dengan swing mood nih... Alhamdulillah lepas nangis rasa macam dah ok sikit... 

air mata itu banyak khasiatnyakan???
entri akan datang saya nak kongsi tentang airmata pula... :)

4 comments:

ReramaBiru said...

~tahniah..semoga mood kembali ok yer :)

~CAHAYA~ said...

xsabar tgu n3 airmata...huhu

yusuflaili(Goku) said...

air mata oh! air mata!!.

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) said...

akak kalu mood swing sbb pms kiki