Tuesday, April 10, 2012

JANJI HARUS DITEPATI...

Assalammualaikum

hurm... bila malam baru ada idea untuk menaip... walau sebenarnya x berapa nak banyak idea yang baik, namun saya cuba juga membuat satu entri terbaik untuk promote kawan2 yer... huhuhu...
setiap janji itu haruslah ditepati... namun x semua orang bisa menepati janji dengan baik... aku juga begitu... namun aku akan berusaha sebaik mungkin menepati janji-janji itu... 

dan sekarang aku ingin menepati janji aku setelah masuk segmen abg nasz... huhuhu nak promote kawan2 satu kumpulan dengan aku...







klik sini

saya harap kawan-kawan semua melawat lah blog mereka... tapi saya belum habis baca lagi entri2 lma mereka.. yang saya tahu ada blog peribadi, ada blog nasihat n islamik.. malah ada juga blog kata2 pujangga dan lagu2 ciptaan sendiri... ada juga blog hiburan... so jom ramaikan kawan2...:)

3 comments:

byha said...

terima kasih promo blog NZ tu ..

dah promo di sini jugak :
http://bintuzainal14.blogspot.com/2012/04/jom-terjah-mereka.html

Cikrosecute said...

okey terjah...

Kasih Juju said...

promote blog ni harini :)

http://juliajamaludin.blogspot.com/2012/04/jom-promosi-blog-kawan-kawan-day-4.html