Wednesday, August 24, 2011

saya dah berkenalan dengan mereka - 9

My Photo
Errrmmm.... baik ni subjektif...terpulang kepada orang yang menilai sebab setiap orang mempunyai pandangan yang berbeza... Sesiapa yang mengenali aku korang rasa aku baik tak? hehehehe Okla.. aku ni agak peramah, baik hati pun ye juga... kotla!
 kerana lily
Aimie Amalina binti Azman
seorang yang peramah,caring. prihatin dan rajin..:)


 Baik pasal saya. Saya memang orang yang baik . Hahaha . Min agak peramah dan sangat banyak cakap , sangat penyayang apatah lagi dengan keluarga dan kawan - kawan dan sangat pemaaf orangnya. 
life is like a fairytale :)
ok... jom berkenalan ngan fasya ni.. nape fasya??? g baca sendiri

goreng_goreng ADA
Kalau yang baik tak berapa baik la, aku ni jenis suka tengok orang lain bahagia, gembira, senang walaupun kadang-kadang aku sendiri tak bahagia. memang peranga aku gini kot dari kecik. Biarla orang nak kate ape and i am happy to be i am. :D
♥♥nabilamedan♥♥ 
Sifat2 Nabila yang baek nabila tak boleh nak nilai sebab bagi nabila sifat baik tu biar lah orang lain yang nilai kan untuk kita.Kalau nilai yang buruk2 tu juz like senang terpengaruh dengan magazine je kot.Kalau ponteng2 puase tu time kecik2 je,skunk tak de ar.o(^_^)o
JOM KITA G SERBU BERKENALAN NGAN MEREKA..:) 

3 comments:

kizmyself said...

macam biasa..dah ada ruang utk terjah..apa lagi aku terjah laa..

QueeN TerataI said...

cik istana biru.. kad raya dah smp..
mekasih yer... x sempat nak post la. busy sgt arini

syuzi syofia said...

wahahahaha... sorg2 cam kene puji diri sendiri je... hihihihi