Saturday, May 21, 2011

ambil cuti yer...

ok... malam nih malam yang last atau expired date broadband aku..so kena hentikan sekajap untuk malam ni jer... hukhukhuk x sempat buat blogwalking... hurm.. will miss my bobu n all frenzs.... ok nak berkongsi sikit...
seminggu ni aku guna digi broadband... laju tau... urm.. x la lau sgt tapi ok lah... tapi kat subang la.. kalo kat kampung aku nanti.. belum tau lagi...hurm... selalunya aku guna celcom sahaja... macamna pon digi ni jimat tau.. rm3 je sehari.. huhuhu..so aku bleh la on9 banyak hari... hehhehe... kalo yg urmm.. prepaid aja... postpaid x nak la.. sebab aku belum keja n taknak tanggung beban...hhehe... k lah semua dah hampir 12am... time to out... jgn jemu dtg sini k... terima kasih semua...


7 comments:

nohfee said...

3henget sehari? guba broadband? cm mana tu suhana? tak faham,.,.

nohfee said...

rm3? broadband? cm mana tu suhana? tak faham...

NiLaM sUhAnA oThMaN said...

mmm.... ni guna prepaid... kalo guna digi... just masuk *128# pastu internet...nanti ikut jer arahan pelan dia..huhu..saya mmg selalu guna prepaid jer... sebab kalo postpaid masih belum bleh komited byr...heheh

nohfee said...

ohh.igtkan berukband yg ade 3henget pny. hehe

Miecyber said...

Selamat berblogwalking...

Gambar Anak Yatim & Anak Kebajikan Madrasah Al-Taqwa Sejurus Sebelum Kejadian Tanah Runtuh

cucu umie said...

ayie biase guna maxis prepaid shje..lg okay kot..huish

NiLaM sUhAnA oThMaN said...

ya ke??? mmm maxis pon ada??? x biasa guna lagi..kena cuba ni...huhuhu