Tuesday, February 22, 2011

benci!!benci!!benci!!

aku nak lepas geram---> lantak la kalo ada yang fikir lain.. tapi ini istana aku, n di sini aku boleh melepaskan segala yang tersekat kat hati ni....

mulanya semasa di kelas... aku x kisah ngn sikap org.. sebab bagi aku, apa yang orang buat x ada kena mngena dengan hidup aku... mampus la diorang nak wat apa pon yang diorg suka....

tapi bila org mula pandai mempermainkan hidup aku atau aku untuk dijadikan bahan ketawa.. aku marah.. meranam bukan joker k... betapa sakitnya hati ini setiap kali ada aja mulut2 dan suara yang macam dengki dengan aku... tau x aku pon ada pemikiran dan pendapat aku sendiri... dasar hati aku nih ada satu sikap yang aku sangat mudah bencikan seseorang... so aku x mau buat musuh.. baik mana pon korg ngn aku, letakakn batas hormat aku sebagai manusia.. jgn terlebih bergurau atau mengarah aku... jgn pk korg cantik n pandai, senang2 satu malaya nak dengar ckp diorg.. NO! aku ada pendapat n pandangan aku... rapat macamna pon bila sudah melebihi batas yang aku tetapkan.. ia tetap salah!!!! FAHAM X???? SALAH!!!


lepas tu aku paling benci!!! bila orang yang mals.. ko punya keja, ko buat.. tapi kalau disebabkan masalah ko yang malas tuh.. ko nak marah orang bila x bagi apa yng ko nak.. orang ada tahap sabar... tak perlu tengking aku untuk dapatkan apa yang aku bertungkus lumus siapkan... aku bukan orang yang mudah diarah2 untuk kesenangan sendiri.. boleh tak orang faham??? disebalik keramahan aku nih, aku ada satu sikap pemarah yang amat bengis... aku cuba kawal dan simpan serapi mungkin... tapi bila dah tba tahap yang boleh menyebabkan aku berfikir tidak rasional.. maka ia akan terlepas... I HATE!!! taka payah la deal ngn aku macam aku nih budak nerd yang bodoh.. aku ada pegangan n prinsip yang aku cipta sendiri....ko punya keja ko settlekan, kalo ko rasa nak marah aku sebab aku tak turut kemahuan ko!! itu hal ko, x pernah aku kesah!! so watch out your tone... huh!

hurmmm..  aku bukan la nak menunjuk perasaan tapi manusia2 macam nih just LIKE RUBBISH IN MY WORLD!!!  ada menyakitkan mata, x ada lagi bagus!!!! 

AKU BETUL TENGAH BENGANG GILA NIH!! OVER!

No comments: